12 de febrer 2007

Els Petits Canvis Són Poderosos

Només un breu apunt, rel·lacionat amb el meu post sobre Bloc Party. Després de tenir Camel com a grup favorit des que em vaig registrar al last.fm, el Juliol de l'any passat, el Simón m'ha fet veure que aquesta setmana hi ha un empat tècnic entre Bloc Party i Camel a 344 cançons. De totes maneres, ja feia temps que el Pere ho anava presagiant.

És divertit com els gustos musicals, com tantes altres coses, van canviant amb el temps...

I sí, ho sé, el títol de post no té res a veure, però és l'únic que m'ha vingut al cap...

5 comentaris:

simón ha dit...

el que escucha musica siente que su soledad, de repente, se puebla.

no siempre es cierto, pero es bonito

;)

Anònim ha dit...

Eis!!ja feia dies que no ecrivies res :P doncs sí noi...els gustos canvien i no només musicals...quan penses en les vegades que has dit "jo això...como que no" i el dia que menys t'ho esperes canvies d'opinió.
això dels petits canvis no era del capità planeta? o capità enciam? o estic barrejant coses?? de la serie ecologista aquella...no? xD

Anònim ha dit...

I tant! Ja ho deia el capità Enciam: "El petits canvis son poderosos", mentre creuava els punys d'una forma molt "havy metal". Un personatge molt curiós que segur va crear en la canalla de l'època nous traumes totalment desconeguts per la psiquiatria moderna.
De totes maneres jo apostava que l'adalentamant de Block PArty s'hauria esdevingut ja fa un mes o així. La gran pregunta és qui estarà per dabant la setmana que ve!

Pere

Denian ha dit...

Capità Enciam!
Que recuerdos me trae esa frase...

Anònim ha dit...

Camel! Guanya Camel!