13 d’octubre 2006

A la tercera va la vençuda

"Això" era el meu cotxe...

Així me'l vaig trobar quan dimecres vaig anar a recollir a ma germana, que m'havia trucat per a dir-me que s'acabava de menjar el cul d'una grua en plena C-58, i si podia anar a buscar-la. Suposo que com que no m'havia de preocupar pel que era important, que era que ma germana no s'havia fet res, em vaig posar a mirar el cotxe, a fer-li un parell de fotos amb el mòbil... i vaig sentir com una mica de llagrimeta, del pal "el meu cotxe...".

El tema està en que ma germana porta 3 parts d'accident en menys de 2 mesos... Tot sigui dit que fins llavors no n'havia tingut cap (bé, si descomptem el dia, fa uns anys, que va decidir canviar l'estètica del cotxe que teníem refregant-ne tot el lateral per una columna del parking), però ara realment està en ratxa. Els altres dos havien estat xocs a poca velocitat: en el primer, maniobrant al parking va fregar el cotxe del costat; i al segon en una zona d'obres arrencant havia topat amb un cotxe que venia d'un altre carrer. Però aquest cop era la tercera, i havia de ser gran!

Operació sortida del pont del Pilar. 9 de la nit. Carril de l'esquerra de la C-58. Un cotxe, una grua que portava una moto accidentada i ma germana, els tres en filera. El cotxe de davant frena. La grua frena. I ma germana? Ma germana es menja el cul de la grua. A poca velocitat, però se'l menja. Warnings en mig de l'autopista, el radiador del meu cotxe completament enfonsat... Ah! I el detall final: just darrere hi havia un cotxe dels mossos...

Suposo que a qui més gràcia li deuria fer tot va ser al tio que havia tingut l'accident amb la moto. Imagina't què deus sentir si has tingut un accident, t'ha vingut a buscar la grua, i quan tornes a casa en la grua tens un altre accident...

Bé, per sort ningú no es va fer res, tinc assegurança a tot risc, i tot plegat suposo que només ens costarà la franquícia. I buscar una altra companyia d'assegurances de cara a l'any que ve.